torsdag 16 juni 2011

Cirklar

Igår var jag och barnen med Johanna och hennes barn samt en kompis i Tibro. De testade Skate parken där. Urkul! Men ack så jobbigt, de var tvungna att pusta mellan varven. Jag passade på att scrappa en av bilderna till veckans Pysselmyran utmaning
-Cirklar.




I kväll när grabbarna har träninga skall jag och Johanna springa. Känns som en evighet sen. Men nu har jag äntligen blivit av med mitt halsonda och hoppas kunna träna tre ggr i veckan som målet är. Måndag onsdag och fredag, är tanken.

Ikväll skall sommarlov och pappas 60-års dags tårta läggas imellan. Tycker det är lite mysigt med en tration runt skolavslutningen, vår är jordgubbstårta på altanen. När jag var lite var det Klings glasstårta som gällde.

Igår fick vi en trevlig överraskning vi är bjudna på bröllop i septeber. Åh, jag tycker det är så stort med bröllop. Skall verkligen bli såå kul!Det är våra kära vänner tillika grannar som skall slå till efter många års noggrant övervägande ; )


Inga kommentarer: