torsdag 12 augusti 2010

Här igen

Hej på er
Nu är jag här igen. Bloggen har inte haft så hög prioritet nu under semtern.
Men jag tänkte iaf visa er veckans utmaning på på pysselmyran. Där är veckans utmaning att göra sina egna blommor, jag har gjort mina av rivet papper.
Kortet gav Linn bort när hon var på 6-års kalas, tycker stämpeln är så söt.



Vi har haft en bra semester jag har en vecka kvar, Fredrik börjar på måndag.
Vi har fått en hel del gjort här hemma, det har ju varit sånt väder. Men än återstår den stora utmaningen -vindsröjning, bha.... HAr börjat så smått men oj vad mkt som återstår.
Vi har badat när det har varit väder och varit några dagar och utforskat vår vackra huvudstad. Igår åkte vi runt Vättern ihop med min kära mor. Mysigt! Vi gjorde ett hett efterlängtat besök på IKEA. Annars har vi mest varit här hemma i Stöpen och myst.

Till helgen är det fotboll som gäller. Nabben cup för Filips gäng. Skall bli skoj, de är ju så duktiga grabbarna och så är det många trevliga föräldrar att babbla med ; )Vi har för övrigt köpt andra paret fotbollskor för säsongen till Filip, han växer så det knakar. En storlek till så har vi samma skostorlek...

Idag har vi varit och uträtta ärenden på sta´n och fikat med mamma på förmiddagen. Jag har bakat limpor, har lovat mig själv att på semstern skall vi ha hembakat bröd och bullar, nu var det dax att fylla på igen. Vi han även med en löprunda ihop. Det är så skoj när hela familjen motionerar ihop.

Det blev ett lång inlägg idag med vår sommar i korta drag

Kram på Er
Catrine

Inga kommentarer: