tisdag 2 december 2008

1 advent

Mmm, vad jag tycker det är härligt med advent. Det blir så fint med alla adventsljustakar och stjärnor.
Tyckte att vi hade det så mysigt här igår med nya stjärnan och alla tända ljus, att jag var tvungen att fota det.
Kunde inte låta bli att haka på trenden med siffror på ljusen i år, kunde inte heller motstå de söta små luvorna.

Myskänslan förstärktes verkligen i eftermiddags när det började snöa. Det blir så vitt och fint. Hoppas vi får en härlig vit jul i år.




I år är jag verkligen sugen på jul, det har jag inte varit på flera år och det känns så bra. Detta har visat sig genom att julkorten är klara, frimärken köpta och adresslistan skriven. Jag ligger bra med i tiden för att vara jag. Har lovat mig själv att testa hur det är att vara ute i tid i år = )
Kram på er!

Inga kommentarer: